Odporúčame Grid Laser Arena v Žiline – Recenzia

Priznám sa, že keby som nepozeral seriál How I met your mother, netušil by som, čo to tá Laser Game vlastne je. Nechal som si po otvorení nejakých pár týždňov, kým sa odladia začiatočnícke nedostatky a v rámci firemnej akcie som si vyskúšal arénu na vlastnej koži.

Grid Laser Arena sa nachádza v priestoroch budovy „Domino“ v časti Dolné Rudiny v Žiline. Zaparkovali sme pohodlne pred budovou, je tam síce závora, ale parkovanie je bezplatné (zatiaľ). Po vybehnutí pár schodov vchádzame do efektne osvetleného vstupného vestibulu. Odporúča sa prísť minimálne 20 minút pred dohodnutým termínom (najmä, ak idete prvý krát). V dispozícií je minibar, kde si môžete dať pivečko pred začiatkom a aj šatňa s uzamykateľnými skrinkami, kde sa môžete prezliecť.  Optimálny počet hráčov je podľa môjho názoru 8-10, takže ak si chcete hru užiť, skúste sa s kamarátmi vyskladať v takomto počte.

grid3

Boli nám ponúknuté dva herné módy, a to Deathmatch (čo je vlastne každý proti každému, ale to sme zamietli) a Team match – kde sme boli rozdelení na dve skupiny, ktoré hrali proti sebe. Každý hráč nafasoval štýlovú umelú vestu so zbraňou, ktoré svietili farbou jeho tímu. Pred hrou každý uviedol svoju prezývku zamestnancovi arény, ktorý ju následne nahodil do kompu. Po hre môžete machrovať pri pive, koľko bodov ste nahrali, prípadne si doberať slabších kolegov 😎 . Ešte nasledoval krátky briefing, kde boli vysvetlené základné pravidlá, vybrali sme si hudbu z ponuky a vypustili nás do arény.

Vbehli sme všetci do veľkej tmavej miestnosti, osvetlenej decentne neónovými svetlami, s množstvom prekážok na krytie. Počiatočný adrenalín príjemne stúpa a po odpočítaní začala divoká prestrelka. Súpera musíte trafiť do svetelných bodov na veste alebo zbrani. Btw, aby ste sa zbabelo neskrývali a nevystrkovali iba jednu ruku, zbraň musíte držať oboma rukami – je tam totiž poistka. Celé akčné šialenstvo je doprevádzané super svetelnými či parovými efektami a dynamickou hudbou.

Keď vás súper zasiahne, 5 sekúnd ste neaktívny (nemôžete strieľať ani vás nemôžu “zabiť”). Potom sa stanete ne jednu sekundu nesmrteľný a môžete sa revanšovať tomu, kto vás predtým zasiahol, alebo aj ktorémukoľvek inému súperovi. Takto je nútený každý k pohybu či presunom a taktika „kemperov“ je dopredu odsúdená na neúspech.

grid2

Po hre vám urobia takúto parádnu fotečku celého tímu.

Najgeniálnejšia vec je svietiace oko, ktoré sa nachádza na strope arény. V určitých časových intervaloch svieti na červeno, a keď ho trafíte, tak svietite farbou nepriateľského tímu a stávate sa špión. Pokiaľ si vás nevšimnú, môžete sa medzi nimi beztrestne prechádzať ako lasica v kuríne a dávať súperov “dole” (ak vás odhalia a trafia, túto výhodu samozrejme strácate a po „respawne“ svietite opäť vo farbách vášho tímu).

Po troch 15 minútových hrách som kompletne spotený a unavený. Ešteže sú vybavení aj sprchami. Avšak na hranie odporúčam jednoznačne kraťasy a tričko. Veci na prezlečenie sú samozrejmosť. Zamestnanci nám na konci odovzdávajú na papieri vytlačené skóre s vtipnými prezývkami pre každého hráča podľa výkonu. Spoločnú fotku odošlú na dohodnutý email.

Čo povedať na záver? Rozhodne musím potvrdiť, že na zariadení arény sa nešetrilo, prostredie je atraktívne, vybavenie pre hráčov špičkové. Hra je navrhnutá zábavne, je to super adrenalínový relax. Aj keď ako bývalému airsofťákovi mi chýbala absencia nejakej CQB taktiky, ide totiž skôr o arkádovú zábavu. Ale naozaj odporúčam všetkými desiatimi, je to výborná zábava pre všetkých.

Ak Vás článok, alebo akcia zaujala, "olajkujte" ju alebo ju zdieľajte na Facebook-u. Takto aj Vy môžete pomôcť kultúrnym a športovým akciám v Žilinskom kraji a informovať svojich priateľov.

Možno sa Ti bude páčiť Viac od autora